بازار های آنتالیا
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک یکی از برترین مراکز خرید آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف معروف و به روز دنیا به راحتی یافت می شود. به راحتی می توانید این به این مرکز خرید بروید و خرید های خود را انجام دهید و لذت ببرید. این مرکز خرید برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا مرداد 98 بسیار مناسب می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و در کنار عزیزانتان از خرید و گذراندن یک روز پر خاطره لذت ببرید.

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا


مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و در 4 طبقه مجزا, با امکاناتی شامل: رستوران, کافی شاپ, اتاق بازی کودکان, فروشگاه های مدرن با برند های مختلف و معروف روز دنیا, موسیقی زنده و ... پذیرای مهمانان تور کیش می باشد. در سفرتان به آنتالیا به این مرکز خرید معروف بروید و لذت یک خرید عالی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا


بازار خیابان لاورا آنتالیا

این بازار یکی از بازار های معروف آنتالیا می باشد, که در آن مب توانید تمام وسایل مورد نیاز, اعم از: پوشاک, خوراک, انواع سوغاتی و ... را به راحتی پیدا کنید. بازار خیابان لاورا یکی از بازار های محبوب بین مردم آنتالیا و همینطور گردشگران تور آنتالیا شهریور 98 می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید به این بازار محبوب و معروف آنتالیایی ها سر بزنید و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.


مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال در ماه می سال 2008 با مساحتی بالغ بر 10000 و با 70 فروشگاه مختلف از تمامی اجناس مورد نیاز گردشگران تور آنتالیا پذیرای تعدادی زیادی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. این مرکز خرید به اولین و بزرگترین مرکز خرید مد در آنتالیا تبدیل شده است و تمامی برند های مختلف در این مرکز خرید یافت می شود در سفرتان با تور آنتالیا امکان این را دارید که به این مرکز خرید بروید و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا،مراکز خرید خوب آنتالیا،بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: